A IN2 plantegem la gestió documental com una solució integral que es basa en la detecció i definició dels processos documentals i de col·laboració requerits pel client, incloent el compliment normatiu i/o legislatiu.
La clau de la gestió documental resideix a trobar el millor programari Open Source i adaptar-ho a les necessitats demandades
Rafael Paulet / President de IN2
Característiques
Els serveis de IN2 impliquen la selecció, implantació i configuració del programari de gestió documental open source que millor es adaptea les necesidadesdel client.
Comprendre
- Gestió de la informació: Estratègies, polítiques i arquitectura de la informació.
- Gestió de la documentació: Casuística i generació de la documentació, identificació de processos afectats i flux documental.
- Impacte: Gestió del canvi i alfabetització informacional dels usuaris.
- Recursos: disponibilitat de recursos i infraestructura.
Dissenyar
- Pla estratègic: Priorització, recursos i marc regulatori.
- Projecte: elements funcionals, tecnològics i normatius.
- Formació i gestió del canvi.
Transformar
- Instal·lació & Configuració.
- Tuning & Testing.
- Desplegar i gestionar l’impacte.
Avaluar
- Anàlisi post implantació.
- Tuning.
- Gestió del canvi i noves necessitats. I para tot això expliquem en IN2 amb un ecosistema expert en solucions de gestió documental:
- Documentalistes amb experiència en tecnologia.
- Assessors legals especialitzats en TIC.
- Equip tecnològic expert en serveis de gestió documental.
- Programa de gestió documental Open Source Alfresco
Per a més informació contacta amb nosaltres.
Gestió Documental

Model de gestió documental
