Descripció del projecte
Suport Tecnològic als seus canals de venda i de gestió als processos interns de IT
Vueling Airlines és una aerolínia espanyola, amb seu a Barcelona. L’empresa és propietat en un 100% del grup IAG (British Airways, Iberia, Aerlingus, Avios, Level). És la aerolínia més gran dins del territori espanyol en nombre de destinacions i per grandària de flota, i la segona per nombre de passatgers transportats dins del territori espanyol.
IN2 col·labora amb Vueling Airlines des de l’any 2005 amb diversos equips que participen en l’evolució i manteniment dels seus processos comercials web (www.vueling.com en .net, XSLT i Javascript), mobile (m.vueling.com en HTML5, iOS i Android), integració amb cercadors de tercers (XML format OTA) i els seus corresponents backoffices (.net).
Els equips treballen tant amb metodologies tradicionals com amb Scrum, havent implementat eines com el Jira per a donar suport als processos.
També realitzem tasques de suport a la gestió de IT, donant suport en la interlocució amb stakeholders interns (Business Partner), en la gestió del cicle de vida de projectes a l’Oficina de Projectes o en la coordinació dels serveis de Aplication Management externs.
Addicionalment hem implementat l’eina i processos associats per a l’e-learning corporatiu.
Amb l’objectiu de donar servei amb professionals de valor, Vueling i IN2 han establert una metodologia per captar talent anomenada Vueling University, on es dóna oportunitats a professionals joves amb potencial per ingressar, després d’un període de formació i una vegada superats els exàmens d’accés als equips IN2 destinats a Vueling.
Informació del projecte
Client: Vueling
Localització: Barcelona
Empresa: Vueling
Sector: Transport